Tugce Merhabalar, 8 ay önce sezaryen doğum yaptım. Korse hiç kullanmadım, rahat edememiştim ama şu an ciddi bir sarkık alt karnım var. epey rahatsızım korse kullanımı fayda eder mi?
tenceretavakuskana Tugce korse kullanan kımsenın sıkılastıgını gormedım ondakı asıl mantık bence korse terlettıgınden ıncelme saglıyo onun ıcınde epey uzun ve devamlı kullanmak lazım eger yapabılıyosanız yıne korse takın ama sporla destek saglayın mekık cekın gun ıcınde duzenlı sekılde dsha kısa surede kalıcı cozum olur
Tugce tenceretavakuskana minik insanım biraz büyüyünce fitnessa döneceğim inşallah. Öyle değişik bir sarkık oldu ki herkesin böyle oluyor mu emin değilim. Normal karnımda sıkıntı yok. Kesi yerinden itibaren 10 cm yukarıya sarkık. Sanki oradaki kaslar ölmüş. Kontrol de edemiyorum his de yok orada
tenceretavakuskana Tugce genel olarak gorduklerımın hepsı dıkıs ve alt kısmında sarkıklık oluyo bıde dıkıs yerının sert kaldıgııını soyluyolardı sızınkı daha farklıysa tabı daha ıyısını bılırsınız ama yınede spora baslayana kadar mekık faydalı olur dıye dusundum hıs kaybı yasanmasınıda dhaa onceden duymamıstım belkı sezaryen olan kısıler cevap verırse daha faydalı olur 😇🙏🏻