Ceylan71 7 buçuk aylık bebeğim aynı şekildeyiz 4. Ayından beri nedenini ben de bulamadım gözü kapalı ağlıyor memede unuttuğum için ben ona bağlamıştım dalamıyor yine gibi bazen sallıyorum genelde kucağıma alınca devam ediyor uyumaya nasıl geçer ne zaman biter hiç bilmiyorum dün gece 7 kez kalkmışım o derecedeyiz yani inşallah geçer