Canancann Arkadaşlar dişim çok ağrıyordu dolguluk zannedip dişçiye gittim ramazanı rahat geçirmek adına. Ama yirmiliğim fena çürümüş çekilmesi lazım dedi doktor kaç güne iyileşir ağrısı geçer dedim 1-2 gün dedi ama 3 gün oldu hala şiddetli ağrım var günde kaç tane ağrı kesici içiyorum sayamadım. Şimdi sorum şu ki orucuma başlamak istiyorum fakat ağrım olur diye çok korkuyorum ki olur büyük ihtimal. Bu nedenle yarın oruç tutmasam bir günahı varmıdır lütfen bilenler cevaplayabilir mi?
Nurtalib Canancann yarın tutmazsan yerine ramazandan sonra bigün tutarsin canm sonucta saglik kendi bilecegin tutup tutmamak
Canancann İnternetten araştırdım ama sadece oruçluyken diş ağrırsa diye cevaplar var. Fetva hattını aradım ulaşamadım. Lütfen cevap verin
Canancann Nurtalib çok teşekkür ederim cevap için yine ağrı kesici aldım biraz önce. İmsaktan önce yine içicm midem delinecek artık aç tok demeden içiyorum ilacı ne zormuş diş ağrısı. Bide çene kemiğimimden parçalar kırdı çekerken 😕
Ssssraa Yani vebaline girmek istemem, kimse istemez muhtemelen. 40 derece ateşli olan hastaya bile hocalar tam olarak tutma fetvası veremiyor. Ben “ya olursa” diye değil de olmaz inşaAllah diye hareket etmenizi tavsiye ederdim. Ben öyle yapardım.
Canancann Ssssraa aslında ben din kültürü öğretmeniyim hiç bırakmam orucumu ama hiç böyle bişey de başıma gelmediği için ne yapmam gerektiğinide bilmiyorum yüzüm falan şişti gözüme vuruyor ağrısı:( doğru diyosunuz aslında ihtimaller üzerinden korkuyorum ama yüksek ihtimaller 😬
Ssssraa Canancann kalp var bende, diyabet başlangıç. Yemekten sonra çok fena oluyorum inanın. Ama ya olursam, ya öncesinde olursam diye düşünmeden ya Allah bismillah diyorum😁 Allah bir şekilde yardım ediyor☺️
Canancann Ssssraa allah kabul etsin maşallah size 🥰 bende tutayım o zaman Allah yardım etsin çok korkuyorum 😬