Selamlar.Civilden yatak bariyeri aldım ama beşiğe takmayı düşünmüştüm.Hiç beşikte takıp kullanan var mı?? Ben beşiğe takmayı beceremedim.Oğlum uyandığı zaman hiç sesini çıkarmayıp ayaklandığı için beşiğinde yatıramıyorum uzun zamandır yanımda yatıyor.Eğer beşiğe takan varsa çok makbule geçer kızlaar