Bebişim 4 aylıkken ek gıdaya basladı anne sutu Y OK mama kullanıyorum doktorum 6 ayda çorbalar geçeblrsn demişti gecti fakat şimdi ekmek içi pirinc yayla corbası gibi bir cok kendi yedigim yemekten tuzsuz bir sekilde verıyorum gayette lezzetli yıyor sabah kahvaltısı da yapıyor yumurta labne seklinde boyle yediren var mı bebişlerine acaba ben 3 gün kuralına pek uyumadım ztnde