NimetSacal bebeğin göbeği düşsün diye battikonla pansuman ettiysen göbek düşdükden sonrada banyo yaptırdıysan.. Orada kalıntı kalmıştır.. Sonrasında kurumuş şeklinde oradan çıkar. Yani kan değil o kalıntı battikon ikinci veya 3üncü banyoda tamamen çıkar temizlenir