Arkadaşlar 15 aylık bebeğim gece mama içiyor.Lansinoh hızlı akış biberon kullanıyoruz ama 15 gün gitmeden ucu paramparça oluyor dişleriyle ısırıyor.Öneriniz var mı ya da daha sert uclu biberon var mı bildiğiniz?Sürekli biberon ucu almakta cok pahalıya gelıyor.Yardımcı olursanız sevinirim.