Mrb herkese
bebeğim sütümün az gelmesi sebebiyle ilk ay itibariyle meme reddine başladı. Süt artsın diye denemedik yol Dr vs kalmadı. En fazla geldiği zaman günde 1 sb gelen süt giderek azaldı, bebeğim 4,5 aylık günde 1 kaşık gelir oldu artık. Başta mama takviyesi ile başlamışken şimdi olay tamamen artık mamaya döndü. Artık buna takılmıyorum da bu 1 kaşık sütü sağmasam nolur? ( ortalama 1 saat sürüyor bu miktarı sağmak ta) Bu sağma işi nasıl sonlanıyor? Çok az olsa da mastit yapar mı diye endişemden soruyorum
bilgisi tecrübesi olan yazarsa sevinirim 💕