Kızıma sütünü içirip kucağımda sallayarak uyuturdum hep ama iki gündür uyumuyor, veya uyuyor ama beşiğine koydum an uyanıyor alıp yatağımda uzanıyoruz yarım saat boyunca karanlıkta ninniyle pışpış yapıyorum sorun yok sessiz uyumuş gibi yapıyor yavasca kaldırıp yerine koyuyorum odadan cıkmadan hemen kafasını kaldırıyor sebebini anlmıyorum gündüzde uyuması gerekirken yine saatlerce odadaydık uyumadı en son cıkardım odadan, ve iki kündür eşim uzak yere çalışmaya gitti acaba diyorum merakmı ediyor görmek mi istiyor buyuzdenmidir çözemedim?