Nilsu09 benim kızımda oyleydi 8 yaşında hala aynisi bagirsak tembelliği dedj doktor poposunda bebeklerin catkak olurmuş geriye çekermiş buda devamli olduğu icin alışkanlığa dönermiş dikkat et canm bi doktora goster 7 gun yapamamisti hastanede yatis verdiler bize bundan sonrasi sıkıntı diye