Minikprensssssssss Kızlar 12 aylık bebeğim var ne zMan yürür Acaba. bayrama kadar yürüsün istiyorum ⭐️
CankizimRavzam Minikprensssssssss Canım bu işler sipariş üzerine olmuyor ki 😅 Her çocuk farklıdir yurumezse zorlama doktorlar 18 aya kadar normal karşılıyor bu durumu senide anlıyorum bayramda elinden tutup gezmek istersin ama zaman güzel anne benim kızım 18 aylıga yakındı yürüdü
Oyku16 Minikprensssssssss bizde 12 buçuk aylığız ve henüz yürümüyor dert etmeyin vakti gelince birden anlamadan olacaktır her bebeğin gelişimi farklı sonuçta
PrensinAnnesi2021 Minikprensssssssss 14 aylık hunharca emekliyor Ama desteksiz yürüme yok 😅biz de bekliyoruz sabirsizca
Muhasebeciana Minikprensssssssss insallah hemen yurur heyecanini anliyorum canim ama 18 aya kadar yurumemesi normal. Benim kizim 15 ayina yakin yurumustu
Minikprensssssssss CankizimRavzam ne güzel konuştun canım benim çok saol🌸🌸🌸🌸Allah bağışlasın evlatlarımızı
Minikprensssssssss Oyku16 emeklemiyorda daha emekleme aşaması olurmu yoksa birdenmi yürür onu kestiremiyorum😅😅
Oyku16 Minikprensssssssss emeklemeyi doktorlar gelişim basamağı olarak görmüyorlar oturmadan direk yürümeye geçebilir şeklinde değerlendiriyorlar bizde 1 aydr birden emeklemeye başladı bigun Bi baktk yapıyor sizde de öyle olur
yadamlakarabulut Minikprensssssssss bebeğim 7 aylık valla evde bulamıyorum emeklemesinler koltukların kenarlarından tutunup kalkıyor oralarda adım atmaya başladı ama bakalım biz ne zaman yürürüz
Minikprensssssssss Muhasebeciana doğru canım insan heycan yapıyor ya elinden tutup bayramda ziyaretlere falan gitsek diye😇
Muhasebeciana Minikprensssssssss coo iyi anliyorum canim olsun bu bayrama yetismezsede insallah diger bayrama yetisir saglikli olsunda minik ❤️
papatya011 Minikprensssssssss canı ne zaman isterse 😂 benim kızım 17 aylık yürüdü ben 19 aylıkken yürümüşüm ondan da betermişim 😂
ecrinreyyan Benim kızım 14 aylıkken yürüdü. 14 aya kadar ayakta da duruyordu koltuklara da çıkıp iniyordu ama adım atmıyordu