Adababy kimse düşünmüyor ben asgari ücretle geçinmiyorum ama empati kurunca çok zor gerçkyen asgari ücrete zam yapsalar ne olacak ki fiyatlar artıyor yıllardır aynı yerde sayılıyor millet aynı şey oldu sen asgari ücreti 10 milyar yap yağı 500 TL yap ev kirasını 5 milyar yapsınlar 3 kişilik aileye market düzmek 3 milyar olsun yani anlatabiliyor muyum demek istediğimi? Zam değil fiyatlar insin istiyor millet