Konuşma terapistleri para tuzagi mı? Konusma terapistine gidip faydasini gören var mi? Oğlum 29 aylik sayili kelimeleri var herseyi biliyor ama konusmuyor. Terapiste gittik ailede varmi dedi esim ve kaynim 3 yasindan sonra konusmus. Genetik saglik sorunu dedi konusma geriligi var haftalik seanslara gelin oyun eşliginde kelime cikarcak dedi. Haftada 45 dk 300 tl ki 45 dk cocukla oynamiyor. Gecen hafta gittik 15 dk max. 20 dk cocukla oynadi sonrasi soyle boyle olcak diye anlatmaya basladi aylar sürebilirmis. Etrafimdaki herkes para tuzagi o kadar verilir mi diye tepki gosterdi esimde olumlu bakmiyor. Var mi gidipte fayda goren