Diş çıkarma dönemindeyiz. Bugun ağzını kontrol ederken ön alt dişleri değil de yanındakinde ve onun yanında karşılıklı aft gibi kabarcıklar gördüm toplam dört tane. Mercimek kadar hemen hemen. Sağlık ocağındaki doktor aft damlası verdi. Diş de olabilir dedi. "Olabilir"lerle hareket edicek olsam doktora mı götürürdüm bilemedim. Var mı böyle bir deneyimi olan?