Merhaba anneler...oğlum 6 bucuk aylık oldugundan beri yerde asker sürünüşü ile her yere ilerliyor 8 aylık olmak üzereyiz...dizlerinide atıyor fakat elleriyle koordine edemiyor bi türlü...Merak ediyorum normal bi şekilde ne zaman emekler acaba?Bilgisi olan var mı?