Ya kızlar benim kız 6 aylık ben 40 günlükken falan cok aglıyor uyumuyor napaam ayağımda salladım uyumadı ne olduysa denedim en son kundak yaptım bizim normal büyük yattığımız yastığa koydum yastığın iki ucunu tuttum sıkıştırarak salladım elimde salladım öyle uyudu uyuyunca hep öyle istedi 6 ay oldu hala öyle istiyor artık yastığın uçları kavuşmuyor sallaması zor ayağıma alıyorum uyumuyor napcam bilmiyorum