Durusmom2 Kızlar 🥺 Bugün göbek altımdaki çatlaklarla karşılaştım daha önce fark etmemiştim hamileliğimde hiç çatlağım da olmamıştı 🥺 Doğumdan sonra olmuş . Önerilerinizi paylaşırsanız çok sevinirim 🌸
Burcu11 Durusmom2 canımgecmiş olsun büyük ihtimal hamile iken catlamıssındır deri gergin olduğu iÇin belli olmamıştır hamile iken kullandın mı krem yada yağ? Ben hamile iken bioil kullandım sadece göbek deliğimin kenarında var çokta belli değil. Doğumdan sonra toparlar mı bilmiyorum .
Durusmom2 Burcu11 kullandım aslında 🥺 ama çok düzenli değildi haftada 2 ya da 3 kez sürüyordum palmer’s markası tummy butter
Burcu11 Durusmom2 valla ben hergün yapmasam bile iki günde bir yapıyordum vardır bir çaresi inşllah 🙏
Moon_Light Durusmom2 Ah kuzum keşke doğumdan hemen sonra başlasaydın . Sebamedin var bir doğum sonrası çatlak bakım kremi ona bak istersen