mommohter Hanımlar kızım 1 yaşında ve beşiğinden çok sarkıyor artık normal mobilya beşik onu satıp park beşik almak istiyorum onda da sarkma düşme durumu olur mu
Ikrazumra19 mommohter alt katmani var dusme falan riski yok rahatlikla kullanabilirsiniz iki kizimda kullandi
Ahsenimveben mommohter park beşik kullanıyorum 16.ayımiz bitmek üzere epey kullanışlı çıkamadığı için güvenli benim için
Nimetdogann mommohter iki çocuğumun ki de park beşik çok memnunum içi derin olduğu için sarkma düşme olmuyor oğlum 30 aylık bir kaç sene daha kullanabilir uzun ömürlü bir beşik yani öyle düşünün 🙏
buselidunya mommohter Park beşikler daha derin olduğu için düşme riski yok, çok rahat ve kullanışlı gerçekten de☺️
mommohter Ahsenimveben Ayağı dikilse de aşağı düşme tehlikesi yok demi canım bu baya yüksek ve çok sarkıyor teşekkür ederim canım inşallah satabilirsem hemen alacağım
Helokusunannesi Merhaba, ben beşik yerıne park yatak almıştım, sadece 8 ay kullana bildim yatakda döndüğü için içine sığmadı rahat edemedi, bende büyük bir yatak aldım orda yatıyor, 1 yaşını geçtiyse park yatak tavsiye etmem o yuzden =)
Sarikuzumalp mommohter oğlum 2.5 yaşında hala park beşiğinde yatıyor içi derin öyle sarkma düşme olmuyor.
Helokusunannesi mommohter kusura bakma anca girebildim, montessori yatakları tavsiye ederim, hareketlendiyse yerden çok yüksek değil kendi yatağına girip çıkabilir aklın kalmaz hem, park yatak alsan benim kız gibi hareketli değil diyelim 1 yada 2 yıl sonra tekrar yatak alacaksın o yüzden daha rahat bir yatak alman mantıklı tabi benim düşünceme göre :)
Helokusunannesi mommohter bu arada ben yoyko kullandım, aşırı rahat ama benim kız yan yatıyor, ellerini kollarını acıyor asla içine sıgmadı, boyuda 83 cm suan ama 70×130 ölçüsü olmasına rağmen sığamadık o zaman biraz daha kısa olmasına rağmen, özeniyorum uzun süre kullanan annelere ama ben onlardan olamadım malesef…
Miyonunannesi mommohter canım ben dogdugundan berı kullanıyorum park besık once ust kademede kullandım 20 aylık suan alt kademede kullanıyosuk bugun itibariyle kaldırdım odasına geçirdim odasında yatagı olmasa 3-4 yasında bıle hala rahat yatabılırdı hiç sorun yasamadım cok memnunum park yataktan
Miyonunannesi Bendeki kraft sunday diye bi model geçiyodu ama şimdi kraft orlando diye cıkıyo onun aynısı cok cok memnundum butcene ne uyarsa brbrgın buyumus zaten anne yanı olan falan olmasına gerek yok
elifilyas2208 mommohter bizde park yatak kullanıyoz cnm ki çok dönen bı çocuk sağolsun kızım🙂 en alt kademede yatiyo 14 aylık bu arada bizimki Kraft in çok memnunuz. Bide katlanıyor her yere götürebiliyor us🙂
Lenavegeceninannesi mommohter olmaz cunku park besiklerin yatak alanlari daha asagida dusmiyi birak boyu yetişmez kizim 2 yasinda onu kullaniyorum oglumda 4 yasina kadar kullandım
Littlebird mommohter bende de ahşap beşik var pek kullanamadım. Bir defa misafirde uyudu kızının park beşiği varmış onda yattı nasıl rahat birşeydi o öyle baştan daha almadığıma pişman oldum
mommohter Littlebird Aynen canım ya çok rahat bende çok pişmanım valla ya bunu satabilirim inşAllah bunu almakla çok hAta yaptım
Svdnrkrky mommohter kızıma aldım şuan 3 buçuk aylığız kraft olanlar daha sağlam kumaş olarakta öyle alternatifide çok.. Alt değiştirme için ayrı bir yatırma aparatı var ( ben onu aynı zamanda içerde üzerine yatırıp vakitte geçiriyoruz beraber) iki kademeli beşik 6 aya kadar rahat üst bölmede kullanırsın eğer bebeğin çok hareketli olursa daha erkende alt kademeye geçebilirsin kesinlikle alta geçinde düşme yada siz istemediğiniz sürece çıkma gibi bi durumu olmaz.. Beşiğin küçük en olarak geçen yerinin birinde fermuar var eğdr sz açarsanız bebeğiniz düşmeden ordan inebilir çünkü yere yakın korkmayın 😊 beşiğin sineklik tülüde var yani benimkinde vardı hepsinde oluyomu bilmem.. Sallanması için 2 tane demir parça var onları istediğiniz zaman takıp çıkarabilirsini 1 çiftte tekeri var kolaylıkla yerini değiştirebilirsiniz.. Tüm bunların en güzeli ise beşiğin kendi çantası var kolay kurulup kolay toplanıyo seyahatte veya başka bir yere kalmak için gittiğinizde eğer beşiğini arıyosa götüredebilirsiniz.. 😊 Uzun oldu biraz ama alırsanız şimdiden hayırlı olsun uzun ömürlü bir beşik rahat 5-6 sene kullanılıyo(tek bir beşikte iki yeğenim büyüdü siz düşünün) 😊😊
mommohter Svdnrkrky canım benim çok teşekkür ederim Allah razı olsun şu an ki kullandığımı sAtabilirsem Hemen alıcam çok saol canım
Svdnrkrky mommohter rica ederim ne demek internetten göz atabilirsin görsel olarakta güzel baş ucunda oyuncağıda var asılı olandan 😊inşallah alırsın 😊