Emirinannesiiiiiiii cnm bnde 40 lardan çikamadm bir türlü 50 yi hamileyken gördüm sadece dogum yaptigim gibi ayni tas ayni hamam degişen birsey yok hemen eski kiloma dönüyorum dedigin gibi bnde milletin saçma sapan laflarindan bıktım kilo alinca kendimi kadin gibi hissediyorum mutlu oluyorum zayifliyinca hiç bir şey yakışmıyor morelim cok bozuluyor bu kiloya hasret kaldm kilo almaya ne yapacz cnm ya bilmiyorum bıktım vallahi