Be1 Kızım 1 yaşına girdi gündüz uykularını park beşiğinde yapıyor bir buçuk saate yakın da uyuyor ama geceleri koyduğumda ağlayıp ayağa kalkmış oluyor. Nasıl alıştırabilirim sizler nasıl alıştırdınız fikirlerini bekliyorum 😕🤷♀️
UMUTUMM___ Be1 4. Aya gireceğiz simdiye kdr ana kucağından baska yerde imkansiz yatmadi bi kac gündür beşiğine dikkatini ceken oyuncaklar vs astim 4 gundur orda dönence sipariş vercem tekki alışsın
yzrkaya Be1 Ben köy beşiğinde yatırıyorum 2 yaşına kadar da sığıyo içine. Tam uykusu gelince ağlıyo zaten 2dk sallar sallamaz uyuyo😂
Be1 UMUTUMM___ Bizde De uyku arkadaşı falan var ama 9 aya kadar beşiğinde uyuyordu deliksiz 9 ay atağından sonra mahvoldu bi daha yatmadı😔