minicim aslında bu şekilde kuşluk vaktine kadar mühlet tanınması orucu kurtarma ihtimali olduğu için, adetinim biteceğini tahmin ediyordur ama eminde değilimdir, niyetimi alır sahurumu yaparım imsaktan sonra kan geldiyse zaten oruç kabul olmaz, kanama gelmezse zaten temizlenmişimdir, sadece gusletmek kalmıştır, amaç farz orucu kurtarmak , adet devam etmeyecekse, ki biz bunu kestiremiyoruz saati saatine bilme şansımız yok, namazda da mesela adet oldum kanamam bitti üstünden 1 namaz vakti kadar beklediğinde hala gelmiyorsa hemen gusül alinip namaza başlanması lazım mesela burda da namazı gecirtmemek için 1 namaz vakti bekleme süresi verilmis, ayni şekilde oruç durumunda da farkettiyseniz bir namaz vakti mühlet veriliyor aynı mantık aslında, imsak vaktinden öğle namazı vaktine kadar kanamanın gelip gelmediğine bakılıyor namazdaki usul gibi, anlatırken çok mantıklı geliyor bana ama yazı diliyle izah edebildim mi bilmiyorum 🌺