Hernameisess benim kızım doğumun 2. Günü meme reddi yaşadı 2ay boyunca silikon üç ile emdi biberonla alkası yoktu reddi sonra kendi kendi silikonsuz emmeye başladı 🤭 ilk başta gece uyumadan veriyordum, baktım mama içince rahat uyuyor gündüz de önce emziriyorum sonra 3 4 ölçek mama veriyorum yemek istediği kadar yiyor sonra uyuyor 😊