Sezaryen olalı 1 ay 14 gün oldu. Dikiş yerimdeki kabuklanma döküldü sorun yok dikiş yerinde çok şükür ama dikiş yerinin üst kısmında parmak kalınlığında bir şişlik var sanki ödem olmuş gibi ve hatta sanki göbeğim dikişin üzerine düşmüş gibi görünüyor en başından beri böyle geçmedi bir türlü 🤦🏽♀️ Bu arada göbek falan kalmadı gitti hepsi .. Bu nedir bilen varmı bilmiyorum tam anlatabildim mi ama 🤷🏽♀️ Geçici birşeymi hiç hoş görünmüyor