Gokcehanim Oglan_annesi95 memeyi birakinca nolck ya da sz yannda olmadgnz da ya da sz ilac kullansanz emziremeseniz
Oglan_annesi95 Deletedmom110 benim arkadaşımın çocuğu uyuyo valla. Benimki de çok zor kendi kendine uyuması
Oglan_annesi95 ilkgozbebegim evet o da doğru ama daha iyi 2 gündür alıştırmak için çok çabalıyorum. Ayağa alışınca vazgeçirmek çok zor olur.
Oglan_annesi95 Gokcehanim kucağımda sallayarakta uyuyabiliyorum. Sadece meme değil annemde gün içinde 2 kez tek başına kucağında sallayarak da uyuttu
Kubracls ilkgozbebegim doğduğundan beri sallamıyorum oğlumu şuan 5.5 aylık oldu memede uyuyoruz ama bizde bende onu nasıl bıraktırıcam diye düşünüyorum
Kubracls ilkgozbebegim tekrar uyandığında yine emzirmek zorunda kalıyorum memişi olmadan uykuya dalamıyor paşam 😂
Oglan_annesi95 Socialmom diğer türlü kendi başına uyuması da çok zor oluyor. Yani ayakta sallama durumundan da kopamıyorlar o çok sıkıntı başka türlü ne yapcam bilemiyorum