Her zamanki gibi 60 derecede yıkadım ve içinde beyaz dışında bir şey yoktu. Yalnız hep arielin toz deterjanını kullanırdım. Bu defa kullandığım arielin renkliler için olan toz deterjanıydı. Daha önce de bununla yıkadım ama böyle olmamıştı. Bir de siyahlarla aynı kurutma makinesine atmıştım. Aslında daha önce de böyle karışık çok kuruttum ama yine ilk kez böyle oluyor.
sizce sorun neyden kaynaklı.? Deterjan mı kurutma makinesi mi? Kurutma makinesine karışık atıyor musunuz?