Kızlar merhaba, 4 aylık olduk ve Dr sidefer yazdı. Herhangi bişey belirtmedi ama üzerinde sulandırmadan kullanmayın yazıyor, bundan kasıt ne içinde ki granülü şişeye dökmek mi yoksa ekstra su falan mı ekliyoruz anlamadım, eczacıda aynı şeyi söylemiş sulandırın diye nasıl hazırlıyorsunuz bunu