emineveminigi İyi geceler hayırlı sahurlar🦋 deneyimli anneler yardiminiza ihtiyacım var bebek arabamızı degisecegiz baston mu yoksa kabin boymu tercih etmeliyiz ayrıca model onerirseniz sevinirim🌼
Deletedmom_14 emineveminigi biz kabin boy Hamilton x1 kullanıyoruz, çok memnunuz. Bi inceleyin isterseniz
Deletedmom_14 Ciibiilii evet tam otuyo olursa iyi olur, biz oturana kadar pusetli bir araba kullandık. Ama hamilton çok hafif o tarz arabalara göre.