Bursalı annelerim merhaba yıldırım tarafında oturuyorum oğluşum var 1 ay erken doğum yaptım 8 aylık doğdu oğlum yoğun bakımda yattı başlarda azda olsa oğluma yetecek kadar sütüm vardı sağıp gönderiyordum oğluma ama sadece 1 hafta geldi sütüm sonra kesildi büyük bi ihtimal üzüntüden o kadar üzüldüm ki oğlum yoğun bakımda yatarken geri gitti herhalde artık mama veriyorum ama çok hastanıyor oğlum daha 2 gün önce gene hastanede yattık şuan evdeyiz daha çok şey yazmak isterim ama uzun uzun sizi sıkmak istemiyorum diyeceğim o ki buzluğunda fazla sütü olan varsa verebilir mi