Asilbebekkk https://imgyukle.com/i/E9t8Os Bebeğim 21 günlük salak babası yanlışlıkla saatiyle kafasını çizmiş birşey olmuş mudur zarar vermişmidir doğru söyleyin lütfen hastaneye gitsem mi kocamı dövmemek için kendimi zor tutuyorum aptal adam
Oldugugibibiri Asilbebekkk sakin olun korkacak bir şey yok Allah korusun düşmüş gibi panik olmuşsunuz. Bir sorun yaratmaz zaten derileri hassas diye hemen kızarıyor. Kendi tırnaklarıyla bile böyle çiziyorlar. Geçer.
2cocukluanne222 Asilbebekkk bişe olmaz yarmamis sonuçta kızarık olmuş ayrıca sendeyken olabilirdi esin aynı düşünce ile sana kızsa nolurdu
Momdady2021 Asilbebekkk korkmayın kendini de den çizikler bırakıyor böyle sorun olacağını sanmıyorum. Bende ağlıyorum şuan 10.5 aylık oğlum atak haftasında delirmek üzereyim tam 2.5 saattir sallıyorum bir dk bile uyumadı
MSM58- Yanlışlıkla olmuş sakın ol kardeş birlikte yaptınız o bebeği ne bu öfke çok derinse yara götür ama zaten bebek cildi çok çabuk yeniliyor sabaha geçer büyük ihtimal korkma
bencorapkadiniyim Birşey olmaz hem yanlışlıkla çizmiş diosun niye hakaret ediyor sunz eşinize bilrek yapmadı olur böyle kazalar Rabb’im beterinden korusun bebisinizi.
sirineyavrusu Asilbebekkk kız nolacak olur böyle seyler öyle derin bi yara degil geçer rabbim beterinden korusun