Sadece anne sütü aldığın için yediklerin etkiler. Ben mesela ıspanak 2.kez ısitip yemiştim hem ben hem oğlum etkilenmisti. Meğer ıspanak 2.ye isitilmamaliymis içindeki nitrit nitrata donuyomus çok zararliymis. Onun dışında göğüslerin çok sertse on sütun fazla alınması da yeşil kaka yaptiriyomus. Takip edin bence bikac gün aynı devam ederse ya da bebeğinizde başka problemler olursa kaka tahlili verirsiniz