Gucluyummutluyumm merhaba eğer Bursa’da yaşıyorsanız Mustafakemalpaşa ilçesindeki Sibel çalap isimli doktora goturmenizi tavsiye ederim. Biz hicbir sıkıntı yaşamadık sonrasında ve doktor da çok güzel ilgilendi. 3 yaşındaymış galiba çocuğunuz, çok ertelememenizi tavsiye ederim çünkü bu çocuklar gelişim aşamasında olduğu için parmağın kısa kalma ihtimali olabilir