Maral_sultan Bayanlar merhaba aranızda öZelde wes testi yaptıran var mı ve neden yaptırdınız fiyat neydi
Uygrtn Maral_sultan West dediğiniz bebeğin 2li taraması yüksek çıkıp kesin sonuç için olansa ben yaptırdım 2lisi yüksek çıkmıştı benden kan alınıp yurtdisina gönderilmişti 2 sene önce ya 3 ya 4 bindi özel hastane yapiyodu