Ylnzkus12 Kızlar bebeğim 2 aylık 7 kilo 64 cm prima premium care 3 numara bez kullanıyorum fakat lastik izleri oluyo bacagında sürekli ve bez tuvaletini yaptığında çok aşağı düşüyo acaba küçükmü geliyo yardımcı olrmsnz
Deryatemiz Ylnzkus12 ben normal prima kullaniyorum benim kizim 8400 kg 4 numara kullaniyorum bize kucuk geliyodu o kilodayken
goktugmehmettt Ylnzkus12 valla benimde 2 aya giricek banada 2 numara küçük geliyo ama eşimde bu akşam 2 getirmiş değiştirme şansımda yok mecbur idare edip kullnıcam henüz kilosunu bilmediğim için biraz sıkı bağlamıyorum çok az kenalrlardan bağlıyorum bezde çok büyük olmaması gerekmiş