Merhaba arkadaşlar bemim bebeğim 4ay 14günlük mama ile besliyorum… Şimdiden az az su vermem de sakınca var mı sizce… Kimisi 6aya kadar su dahil ek gıda vermeye başlamayın diyor… Bazıları da su verilir az az böbrekler su ile çalışıt heleki mama ile besliyorsanız su verim diyolar… Size de danışmak istedim