Kızlar bugün sağlık ocağında 6 aylık asimiz vardı baş cervesi ölçümü yapıldı 41,5 çıktı normal ama biraz alt sınırda dedi bı ay önce kızımın kendi doktoruna gittik o bi ay önce 41,8 ölçtü hiç küçük yada alt sınırda felan demedi ilk defa kafasıyla alakalı bı şey söyledi hemşire kafam karıştı ya sizinkiler nasıl yada anlayan var mı normal mi aceba