Merhaba anneler 11. Aylık ikizlerim var 35 haftalık doğdular biri bababa gel kelimeleri söylerken bi anda babıldama durdu diğeri sadece aaa harfi çıkarıyor başına gelen fikri olan yardımcı olabilir mi durum ciddi midir bebeklerimi gelişim testine de. Soktum emekleme sıralama da. Hiç. Sorun yok sadece dil. Gelişimi bu şekilde birde kiimsseyi yabancılamıyorlar bebeklerim normal. Mi