denizyildizi__ Bugün eczanede rastgeldi . Baktım 80₺ yazıyor internette 380 küsürlerde. Kullanıp memnun kalan var mı ? Baya fiyat farkı var , yarın gidip almayı düşünüyorum . İ
deniz-95 denizyildizi__ ben kullandım. Bence daha sertleştiriyor. Çünkü ister istemez zedeliyor tenini. Ben artık ponza taşı ve ayak peelingi kullanıyorum. Makinem durduğu yerde duruyor.
VERA19 denizyildizi__ Merhaba Annemiz, Forumumuzda, bahsi geçen marka vb. markalardan bahsedilmesine izin veremiyoruz ,bu nedenle postunuz düzenlenmiş,son cümle silinmiştir🪷
denizyildizi__ deniz-95 kuaförlerde yapılan pedikür işlemindeki gibi törpü yapıyor sonuçta ama . Ölü deriyi kaldırmak değil mi amaç. Ben yalınayak gezdiğim için ayaklarım çok kötü. Acaba işe yarar mı diye düşündüm
deniz-95 denizyildizi__ işe yarıyor. Ama bu sefer süreklilik istiyor. Yani oluşan yumuşaklık uzun sürmüyor. Ve her seferinde daha da sertleşiyor. Dilerseniz deneyin ama ben memnun kalmadım😞
deniz-95 denizyildizi__ marka yasakta. Herhangi bir ayak peelingi işe yarıyor. Duştan önce sürüyorum çorap giyiyorum. Yıkayıp kurutuyorum. Ponza taşıyla törpülüyorum. Duştan sonra nemlendirici. Ve yumuşacık.