Kızlar bebeğim 13 aylık bronşit olmuş 3 günlük antibiyotik verdi doktorumuz bugun hastanede serum taktılar ventolin hava verdiler evde de ver dedi makinasını aldık 2.5 cc ventolinin yarısını ve bide serum yazdı serumdan 1.25 cc al öyle ver dedi bunları yapıyorum çok şükür sabahki haline göre kızım çok çok iyi çok kötü durumdaydı konuşmuyordu ağlarken bile sesi çıkmıyordu evde ne yapabilirim nelere dikkat edebilirim ?