Kızlar lütfen bana yardımcı olun. Bir ay sonra iki yaşı dolmuş olucak oğlumun, artık tamam kararlıyım memeden kesmek istiyorum ama en ufak bir bilgim yok, araştırıyorum, herkesle konusuyorum herkes farklı bir şey söylüyor. Nedir bunun doğrusu ? Zaten günde üç kere emziriyordum sabah uyanınca, öğle uykusuna geçerken ve gece uykusuna geçerken. Sabah emmesini de bıraktım günde sadece iki kez. Ama şimdi bunları nasıl bırakıcam? Bugün hıc emzirmedim öğlen az uyudu, belki bu yüzden şimdi de çok uykusu vardı tabi emzirmeden uyudu yanımda. Peki şimdi ne yapıcam? Gece iki üç kere kalkar hep emer geri yatardı çok korkuyorum bu gece kalktığında ne olucak diye ? Sabır taşı diyorlar bir şeyler sürüp travma yaratırım diye korkuyorum e bir yandan bakıyorum bir anda kesmek de iyi değilmiş bugün hiç emzirmedim ama ağrılar girmeye başladı göğüslerime omzuna vuruyor ya napıcam ben