Fenty ben size işin içinden biri olarak söyleyeyim gerçekten çoğu öyle sanıyor 😊 ben elimden geldiğince anlatıyorum ama siz de bilirsiniz, bilinen bir yanlışı düzeltmek hakikaten çok zor, yeni birşey öğretmek çok daha kolay. Mukabelede yine de gözle takip ederek farklı bir boyutta da olsa hatim yapılıyor, ama dediğim gibi tam bir hatim olması için gereken şartları yapamıyoruz dinleme esnasında.
Fenty ben kendim okusam sanırım 6 aya kadar anca biter 😂 Şimdilik hoca okusun ben dinleyeyim
Az olur ama devamlı olur, lütfen hedef odaklı bakmayın, sadece o yolun yolcusu olmanın keyfini çıkarın 😊 Allah bizden sonuç beklemiyor süreç bekliyor, karınca kararınca ilerleyin inanın bu fazlasıyla kıymetli 🥰 hem peygamberimiz bir hadisinde zorlanarak Kur’an okuyanların zorlanmadan okuyanlara göre ecirlerinin de iki kat olacağını söylüyor 😊 ve tabi okudukça daha rahat okumaya başlayacaksınız, düzenli okuma yaparsanız meslekî tecrübemle size bunun garantisini verebilirim 😊 o yüzden ertelemeyin, mübarek Ramazan ayının her gününde sadece bir sayfa bile olsa okuyun 😊 sizde o istidadı görmesem bu kadar uzatmazdım ama yapabileceğinize gerçekten inanıyorum 😊🌺