Kızlar merhaba kızım 3100 gr doğdu ve 3. ayda 7 kiloya ulaştı şuan 7 buçuk aylık ve kilosu halen 7300 gr hangi dra götürdüysem bişey olmaz diyip gönderdiler kızım çok az anne sütü emdiği için sütüm gitgide azaldı biberon mamasını ve hazırladığım ek gıdaları da çok az yiyor ne yapacağımı şaşırdım boyu da alt sınırın altında bugün öğrendim kilo aldıran özel mamalar varmış doktor raporuyla alınabilen bu konuda bilgisi olan var mı yardımcı olursanız sevinirim derdim kesinlikle tombul olması değil ama bu gidişle gelişim geriliği olacak bi iki aya bunfan korkuyorum