Felicita sagolun hiç bişey yoktu bı anda üşüme geldi usuyom anne dedi aglwmsya başladı sonra hastaneye gittik fena oldu baya boğazı kızartmisti ilaç verip yolladılar iki gün ateş düşmedi zaten ertesi gün gittim yine test yaptırdım pozitif çıktı ignede vurdular ateş düştü Bida ondan sonra 38leri bulmadı şuan bende hastayım ikinciye kovit oldum