Gizemlim Metsil Damla kullanıyoruz tavsiye ederim Bizde işe yarıyor bebeğim gazını çıkarmasada dışkısıyla bile çıkartıyor ama ağlamıyor deneyin bence… Allah korusun korkmayın diyemem ama sakın eliniz ayağınız dolaşmasın ne yapacağımızı bilemeyince daha kötü olur sakin olun iyi gözlemleyin bebişi, bir de bebişin başında gece yatmadan bir nazar duası okursanız iyi olabilir ferahlıyorlar… sabah uyandığında tekrar uyurken mesela pedegog onaylı sakinleştirici sesler de dinletebilirsiniz gündüzleri tavsiye ederim kısık sesle dinletirseniz daha iyi oluyor…