Kızlar benim oğlum tam 14 ay 10 günlük.. bugüne kadar yapmadığım şey kalmadı yürüsün diye. Herkesten neler neler duydum yok açtır canı yoktur, yok tembel vs..ama biraz önce elinden tuttuğum halde hemen oturan oğlum bir anda yürümeye başladı ve ben şoookkk 😍 oğlumun canı tam da dedesinin ölüm yildonumunde yürümek istemiş gibi. Hoşuna gitmiş olmalı ki hiç oturmadı. Kısaca sağlık problemi yoksa hiç acele etmeyin onlar kendilerine en uygun zamanda zaten yürüyorlarmıs biz çok kafaya takıyoruz sadece..