Kelebekelisa Emziren anneler kimyonu nasıl tüketiyorsunuz kaynatarak mı içmeliyim sadece suya karıştırsak da olur mu
Sda16 Kelebekelisa çay kaşığı ucu ile yutup üzerine 1 bardak su içiyordum. Süt içine koyup içilirse anne sütü tadını güzelleştiğini okudum birde
Nefeess Kelebekelisa Kaynayan suya 1 tatlı kaşığı atıp birkaç dakika demlenmesini bekliyorum sonra kahve gibi telvesini bile içiyorum ayy ağzına kimyon almayan ben analık nelere kadirsin 🙃
Serra_Annesi Kaynamış bir bardak suyun içine bir çay kaşığı kimyon atıyorum biraz ılıyınca içiyorum 🙃