Merhaba sevgili anneler kızımın altını temizlerken özel bölgesinin iç kısmına dokundum ve ağladı sonra yavaşça pamukla sildim bacaklarını kastı ağrıdığı hissediliyor ….ben anlamadım çişli bezi normal hafif kızarıklık var fakat kendini o denli kasacak kadar değil diye düşünüyorum çişi kokulu değil enfeksiyon olunca böyle mi oluyor ateşi de yok aynı durumu yaşayan var mı ya da nedendir yarın randevu aldım doktora götüreceğim fakat çok canım sıkıldı anlayamıyorum sebebini bilen biri varsa lütfen söylesin