nazlimom_ doğum yapalı 4 gün oldu sütüm geliyor 2 gün 20 dkyı geçiyordu emmesi bebeğin şimdi 10dk sürüyor sağım yapıyorum emdikten sonra göğsümde sertlik hissediyorum mastit olurum diye sizce doğru mu yapıyorum?👼🏻
Gokcemcelik nazlimom_ ilk aydan gogsunuzu tamamen bosaltmadan sagmanizi oneririm masallah sütünüz varmis . Cunku fazla sağım sütünüzü tazyiklendirebilir bebeğiniz daha cok küçük olduğu icin memeyle basedemeyebilir ilk kizim sirf bu yüzden emmedi ilerleyen zamanlarda tamamen boşaltarak sagmanizi oneririm ☺️
busra54 Sda16 aynen sadece ilk zamanalr oluyor cildirmak uzeeyim 2 ay 8 gunluk kziim var bas bas bağırıyor sinirlerim tavan yapti . Surekli agliyor surekli .
busra54 Sda16 sutumu ne yapsam çoğaltamadim damlalar caylar dereotlari hurmalar herseyi yaptim yok yok yok 😭
busra54 nazlimom_ ne kadar cikiyor sutununuz sagimda vede ozel bisey varmi sunu yapsan sutun artik dediginiz
nazlimom_ busra54 incir hurma hastanenin verdiği damlayi damlatiyorum bide lokman hekimden bi çay almıştım onu içiyorum kahvaltıda dereotu tahin helvasi
nazlimom_ Gokcemcelik 5 dk sağım yapıp emziriyorum yumuşayınca yani süt geliyor hala emzririrkende :)