Tomris-Hatun Uyuz diye diye psikolojim gitmisti kasintkalrimin sebebi mevsimsel alerji cikti 😑 bu kasintilarin sebebi polen 😫
Gari_de_Gari Tomris-Hatun benimde gözlerim,bığazımın içi çok kaşınır kızarır.Acayip hapşırırım ve otrivine fıs fıs var onsuz nefes alamam bu dönemde🤦♀️
coktepkiliyim Ben de doktora gittim bugün kadın bana deli gözüyle baktı uyuz değilsin dedi kaşınıyorum dedim psikolojik olarak kaşınıyorsundur dedi 🤣🤣