Bussraa1 Merhaba kızlar, 6 aylık Bebeğim doğumdan sonra her ay bazen 2 bazen 3 kere adet oluyorum. Bir ayın 1 buçuk haftası hariç diğer günler hep adetliyim normal mi? Benimgşbş olan var mıdır?
Atlasege2021 Bussraa1 ilk defa duydum.ustte kalsın.. ama bir kadın doğuma da görünün isterseniz fazla kanama deglmi?
Bussraa1 Ruzgo35 Atlasege2021 Teşekkür ederim kızlar, bebekten şu an görebildim. Bende anlayamadım ilk doğumum ilk başlarda normaldir sandım ama artık bi tuhaf geliyor