Baakpnr- Emzik kullanıyorsanız emziğini verin, sakinleştirici müzik açıp battaniyede gözlerini örtün. Benim kızım 4 aylık olacak gözünü hafif kapattığım an uyuyor. Bir de rezene varsa kaynatıp 1 2 kaşık ondan verebilirsiniz, ben kendim içerken çok nadir verdim bazen sakinleştiriyor. 🌸
Benim kızımda gündüz asla uyumuyor maalesef toplam 2 saat belki uyumuştur. 😢